1 år sen 10/11

Här kommer ett av mina "ett år sen inlägg". För ett år sen hade jag....



Halsbränna

Nu har halsbrännan slagit till ordentligt och inatt var jag tvungen att tugga 2 gaviscon. Trodde nog ändå att den skulle komma tidigare. Hade det med Signe också. När det var dags att börja krysta fick jag gaviscon innan för att jag hade halsbränna,lite komiskt att man ber om det när man är i det läget men man vill ju kunna ta i ordentligt utan att halsen ska brinna upp =) Annars idag så ska vi iväg på lek/sångstund hos bvc. Igår var vi på ÖF brukar vara iväg på diverse mamma/barn-aktivteter 3 dagar i veckan jag och Signe. När vi kommer hem brukar vi vila/sova i ca 2-3 timmar=) Näst på schemat är väl att göra oss redo för dagen. Sedan plocka i ordning lite plocka ur diskmaskin plocka i och fixa med tvätt. Får se hur mycket jag hinner innan bvc.
2010-11-10 @ 08:08:41

Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Sv: Haha, skönt att höra att fler gör bort sig som jag. Då kan vi skratta åt det tillsammans :P



Åh trist med halsbränna ju.

2011-11-10 @ 19:02:09
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0