Yesterday

Blev en heldag på stan igår. Stina var hos sin mamma annars så va vi hela familjen som tog en shoppingtur. Första gången faktiskt,sen August kom. Vädret var underbart och vi fikade och åt mat och strosade omkring för fullt. På morgonen hade jag tid för att fixa naglarn och sen drog vi direkt till staden för att fylla på lite till i garderoberna. Gjorde flera riktiga fynd=) Nu har jag inte rätt kamera här men ska visa lite bilder från shoppingturen sen men nu kan jag visa lite av vad vi hittade=)



Supercool hatt i stl 62 till August.



Stinas sommargarderob piffades upp.


Antar att det är pyjamaser men det kommr inte vi använda dom som. Utan det här ska August glassa omkring i,i sommar=)


Sitter o tar det cool-lugnt. Bägge barnen sover och jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Städat,fixat tvätt rensat ur för smått ur August garderob mm. När barnen vaknar ska vi handla mat och grejer.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0