Underbara dagar


Gårdagens trädgårdprojekt blev att plantera kryddor som kan stå på vår altan så man har färska kryddor att bara knipsa av när man grillat. Timjan och persilja blev det. I vårt kryddland i trädgården har vi ännu fler citronmeliss och gräslök mm =)


T o m med maten åt vi utomhus. Rostbiff från charken,potaissallad från kyldisken och bröd från konditoriet=)



Jag placerade mig här när barnen sov.




Så härligt med hela sommaren framför sig. Ledig är jag ju denna sommar med. Förra sommarn jobbade jag för fullt nygravid i värmen på ett ålderdomshem. Den här sommarn kommer vi bara åka på dagsutflykter "hem ljuva hem" Jag har ju nästan varit hemifrån 1.5 mån redan detta år (6 dagar karolinska Antanatal, 5 dagar Linköping US specialbb, nästan en månad på Astrid Lindgrens Barnsjukhus och sedan 1 dygn på NEO-IVA (Linköping). Under den här tiden var jag hemma en eftermiddag/kväll!

Så som sagt home sweet home!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0