Parken


Förmiddagen har spenderats i Folkets Park. Där var Öppna Förskolan som bjöd på korv och kaffe=) Premiär för August på Öppnis (går inte på öppnis med honom pga av smittor) men utomhus tycker jag det är lugnt! Såå skönt med sommar!

Imorgon är H ledig hela dagen så då ska jag fixa naglarna och sen blir det en shoppingtur. Har så svårt att hitta bra sommkläder för riktig varma dagar. Jag vill ha snygga kläder men som ändå passar min relativt nya "mammakropp" if you know what I mean=)

Oj nu låter det som 100 ungar går förbi vårt hus o gapar hoppas inte de väcker August!

Ha det fint!

By the way ge mig gärna lite shoppingtips om ni har några!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja kaffe är verkligen GULD!

2011-05-12 @ 13:30:22
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0