Massor av lek!

Idag har det varit massor av barn här på vår baksida och lekt. Stinas mamma och lillebror kom och sen kom Stina och ett helt gäng till. Superkul och det var en trött Signe som inte sovit middag idag som nu har däckat efter bad och kvällsvälling!

Jag hade sovmorgon idag och jag sov läänge. Var typ dags för lunch så jag och barnen gick neråt och käkade lunch på fiket. Signe fick när hon kom hem. Hon käkade en glass på fiket istället. Sen handlade vi fika och ja sen fick vi besök så det var den dagen. Tiden bara flög iväg....

Nu ska jag snart plocka undan lite efter dagens eskapader och ut vattna blommor osv.

Henrik skulle storhandla efter jobbet (är egen företagare och jobbar med solskydd. Så ni kan ju tänka er att det finns en del att göra när vädret är så här=). Sen lovade han mig att han skulle laga till sin goda fläskfilègryta så jag hoppas han kommer hem skapligt ikväll.

Ha det fint!



Måste visa er den här bilden på Signe när hon speglar sig strax efter att jag fotat Dagens hihi. Äpplet faller inte lågnt från trädet brukar man ju säga.

Bad henne göra sin arga min också när jag fotade hihi.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hihihi Arg ser hon ut iaf

2011-05-24 @ 10:26:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0