Lunchdate

Tråkigt väder men då kan man vara inne och mysa hela dagen och med vetskapen om att man har en hel sommar framför sig känns det inte så tråkigt med vädret ändå=)

Barnen sover middag och jag har precis haft lunchdate med min man. Kassler med pasta och paprikassås (hämtmat) senare ska jag laga spagetti och köttfärssås.

August sover så mysigt i sin vagn=) Vi har 2 vagnar. 1 syskonvagn och sen en brio med ligg och sittdel. Så när August har vagne sätter man dit ligg delen och när Signe har den sittdelen, kanoners. Glad att vi sparade brion och inte sålde den för den används nog lika mycket som syskonvagnen om inte mer. Den använd ju både när August sover på dagen och även Signe sover middag i den så det var verkligen right move av oss=) Syskonvagnen är såklart ett måste också även om Signe går en hel del men möjligheten att kunna sätta henne i vagnen behövs ändå.

I eftermiddag skulle min käre moder komma hit med en äppelpaj *mums*

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, syskon kan verkligen vara olika har man förstått :)



Kram på er

2011-05-03 @ 13:24:24
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0