Greys anatomy

Missade Greys igår men tittade idag och jag tror jag grät mig genom hela avsnittet. Det pricka rakt i hjärtat. Nu brukar jag tjuta till Greys men när man själv varit med om massa sjukhusdramatik på riktigt blir man extra känslig. Dels att man var med om en massa själv både före och framförallt efter förlossningen, ca 2 v på sjukhus före och ca 4 v efter blev det. Man ser och hör så mycket när man bor på ett sjukhus som vi gjorde. Inte bara saker som rörde oss.

Vissa saker etsar sig fast på näthinnan.








*********************************************************************************************

Idag skiner solen så vi ska väl ta oss ut vartefter. Blir lite shopping och en tur till cafèt tror jag. Sen lek i trädgården=)

Ha det fint! 


Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Jag grät också som f*n. Jag har blivit kär i Doktor Hunt. :P

2011-05-05 @ 17:46:38
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Lena N

ja fy så sorgligt avsnitt!! Jag tjöt massor, jag förstår att du tog åt dig. Hu så tragiskt men tack o lov ett bra slut.....kram kram.

2011-05-05 @ 21:02:33
Postat av: Jennie

Ja dom fick till det riktigt känslofyllt! Kram

2011-05-05 @ 21:33:13
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0