Godmorgon torsdag




Godmorgon. Här startade dagen kl 06.20 för min del. August vakande först av barnen och fick smaka lite gröt till frukost. Strax därefter vaknade Signe och hon fick frukost medans August satt i sin vagga och käkade majskrok. Sen satte jag Signe framför PINGU medans August fick käka sin NAN.

Nu är vi alla klädda och fixade inför dagen och August sover dagens första tupplur.
Imorrn är det fredag. Lovely! Då ska jag färga håret för att på lördag ska jag ut med min lillebror.

Vi ska in till stora staden och käka mat och sen ska vi ut och dansa eller kanske bara sitta på någon krog och babbla. Ska bli jättekul=) Dagen efter blir det lite födelsdagskalas för att jag har fyllt år=)

Trevlig dag och ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0