Timing

Igår hade jag trevligt besök av Malin och Christy.Jag skulle ha alla 3 barnen själv igårkväll så det var vältimat av dom tycker jag. Så kunde dom assistera lite när det körde ihop sig=)


Fina blivande mamman och sjuksköterskan Christy gav August sin kvällmedicin. August verkade ha supermysigt med bebisen som låg o buffade på honom från Christys mage=)


Malin hade fina rosor med sig som passade alldeles ypperligt i vardagsrummet.



Snart ska man väl klä sig själv och barnen. Ikväll har jag ett Me and I-party jag ska gå på=)

Ha det fint!  


Kommentarer
Postat av: Natasja

vad är det för medicin han får?

2011-03-20 @ 11:12:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Postat av: Jennie

Hello. Nexium är det och jag vet inte riktigt vad den är till för men tror den används mot halsbränna i "vanliga" fall. Det kan var nåt mot magsyran eller så kanske...

2011-03-20 @ 16:02:26
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0