Sovmorgon idag

Idag har jag haft sovmorgon och känner mig riktigt utvilad då Henrik tog August 2 matningar inatt med. Världens bästa man=) Han passar på att vila nu dock, för han ska ut med jobbet ikväll. Själv ska jag få besök av världens bästa Malin=) Skasätta dit facet och sen dra igång en städning. Vi har väldigt ljusa golv och visst det är skitsnyggt men ALLT syns på det så det är inte så praktiskt så här ska moppen fram om en stund. Tänker slänga ihop en bra lista med musik på Youtube o sen köra på=)

Signe är så duktigt. Måste skryta lite. På kvällarna somnar hon själv i sin säng på sitt rum. Hon dricker en flaska välling i sängen sen lägger hon bort den och stoppar in nappen och somnar. Nyss tänkte jag söva henne i vagnen. Så jag sa bara ska du sova så gick hon o stall sig vid vagnen själv och jag lyfte i henne, vaggade vagnen men det funka inte så då gick jag ut o stängde dörren och hon köpte det utan problem och nu hör jag inget prat därifrån så hon har la somnat själv där med=)

Igår var vi i simmis bjuder på några bilder=) Barnen uppskattade det och det var billigt inträde så det får nog bli en ny fredagstraditon i alla fall dom fredagarna Stina kommer kan tänkas=)


Signe med morbror Johannes=)


Jag och tjejerna. Killarna var hemma. August vågar man inte ta med på såna här äventyr ännu men i sommar kommer vi nog spendera en hel tid vid sjön=)


Stina blåser håret efter bad och bastu=) Hon har blivit såå stor Stina. Stina som bara var 2.5 år när jag och Henrik blev tillsammans. Nu är hon 6.5=)


P.S Ni får gärna komma med tips på lite bra städlåtar!
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0