Lillkillen växer =)






**************************************************************************************************


Jag och Signe ska snart ta en fredagsshoppingtur=Godis,färska blommor osv=) Tänkte slänga i mig en kopp kaffe först men mjölken var slut och det går ju inte så får dra förbi San delicious o köpe meig e köpp inna shoppingrundan. Frågan är bara vad man ska äta ikväll? Stina beställde pizza men det vill inte jag äta. Tror det får bli en köttbit med klyftpotatis kanske. Så får Stina en pizza från pizzerian sen.

Näe ni nu ska jag ta mig iväg till affären. Signe hällde visst på sig ett glas vatten men kläderna klara sig visst=)

Just det tänkte ta med mig tjerna sen till simhallen. Det blir skoj. Brorsan hänger på med=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0