Igår

Igår var det beräknat att August skulle födas. Jag har tänkt att det var idag men det är för att jag bytte vecka på måndagar. Hade en bloggfri dag igår. Jag var hemma med August medans Henrik tog med tjejerna till busfabriken. Kul för dom att komma iväg på nåt. Idag ska vi till NEO hemvården igen. Idag kanske dom ska ta bort sonden men det är inte helt säkert. Vi får se. Ikväll är det där nya förlossningprogrammet på tv, det har jag tänkt att se=)

Tänkte höra med dom på hemsjukvården om det är ok att gå en liten sväng med August i vagnen. Bor typ granne med min mamma och Erik så funderar på att inviga syskonvagnen ikväll och se om dom bjuder på en kopp kaffe=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0