Igår

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Fast med en massa trevliga saker. Thina var här och fikade och vi satt faktiskt utomhus på altanen och drack kaffe. Fick tulpaner av Thina med och så köpte jag ju 2 buketter i fredags så jag har en väldigt imponerande tulpanbukett på bordet nu. August fick en jättemysig nalle också=) Så trevligt. Jag ska ut på fest/krogen i helgen med nära vänner och Thina är en av dom ska med=)

En anna sak vi gjorde var att bli fotograferade till BB-Nytt i corren. Eftersom att vi inte vill dra med August ut bland en massa andra barn så bad vi Stinas bonuspappa att fotografera med sin bra kamera. Det var inte helt lätt att få till det. Signe har ju väldigt svårt att sitta still och ska hela tiden vara here and there and everywhere!

På kvällen var det Me and I party hos Johanna supertrevligt och det var en väldigt vårig och fin kollektion men jag höll lite i pengarna då jag har planerat att jag ska ta en tur till stan så ska det shoppas sommarkläder här framöver.

Idag har vi gjort ett besök på NEO och August har fått en spruta mot RS-virus även om sprutan inte är helt 100 % säker så känns dte bättre att han har tagit den än inte. Han ska få en till 21 April sen bör säsongen vara över. Han gillade inte att bli stucken men han fick lite socker som tröst så det var ju bra. Nu står inget mer på planeringen än att köpa foundation på apoteket men bor ju så nära så. Blir en lite promenix sen i det fina vädret.

Ha det fint!



Såhär skoj var det i babygymmet imorse. Det vevlades med bägge armarna så det bara small om sakerna=)

Det togs även vikt och det på August idag när vi ändå var där (så ställde vi in bvc-besöket idag istället).Han växer så bra. 3900 gram och 53 cm lång. Hattmått 37=)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0