Full rulle =)

Här har det varit full rulle hela dagen, superskoj och motion får man när man springer emellan de små=) Signe ligger och tittar i en bok i sin säng och ska sova. August sover också men det är ju inte så ovanlig när man är så liten=)

Idag var vi en sväng i parken. August får ju inte träffa andra barn än sina syskon nu när RS och magsjuker o allt går så lekparken blev ju kanon=utomhus så man kan aktivera Signe lite. Efter det gick vi till min mamma & co på en kopp kaffe för min del men Signe käkade sin middag där och August åt sin NAN där=)

Nu väntar jag på en potatisgratäng (färdigköpt) ska bli klar och sen lite rökt skinka till det och så väntar en riktig tv-kväll för min del. Ska se det nya på fyran vid kl.20 och så måste jag se en unge i min med. Känner på mig att jag kommer böla som en tok. För i kvällens program måste dom springa iväg med en bebis som dom gjorde med August.

På onsdag ska vi förresten på kontroll på ALB igen. Kommer nog kännas konstigt. Bodde ju där i nästan en månad.

Ha det fint!



Några bilder från dagen..


August nöjd i sin babysitter=)


Diademet fick sitta på några sek.



Lek pågår =)

Mellis



Skoj i parken=)


Skönt att sova i friska luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0