Förbereder




Ikväll står grillat på menyn brorsan/ev.brorsorna mina kommer hit så ska vi ha grillkväll. Har förberett sallad och marinerat kött.

August behövde äta så passar på att blogga samtidigt (om nån nu har undrat hur jag har tid att blogga så mycket som jag gör kan ni nu lägga ihop 1+1) hehe.

Superhärligt väder så snart ska jag ut och torka av utemöbeln och släpa fram grillen=) Det ska grillas benfri kotlett i vitlöksmarinad och allroundkrydda och så har jag även lagt en vitlöksbaguette i lite folie som ska slängas på grillen. Tillbehör en vanlig sallad,skivad rödlök och icas egna potatissallad med sting och så får det bli ett glas vitt för min del med=) Gött!

Vad gillar ni att äta och dricka när ni grillar???

P.S Barnen får klassikern korv med bröd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0