Efterkontroll MVC

Var på efterkontroll idag. Hon tog ett blodtryck och så hade jag lite frågor. Frågade varför dom hade så bråttom att få ut August när jag krystade, dom hävde sig på min mage och drog i honom. Han var ute på bara 13 minuter från krystvärkstart. Hon sa att hjärtljuden hade gått ner och att han hade mått väldigt dåligt så de var tvugna att skynda sig att få ut honom. Jag antar att om det hade det varit normala omständigheter hade man vetat detta men här visste vi ju innan att han inte skulle må bra när han föddes däremot att han mått så dåligt precis innan han kom ut visste vi inte. Han hade navelsträngen ett varv runt halsen. Kontrollen gick bra i alla fall förutom att Signe fick jordens utbrott men annars så=)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0