Dagen

Dagen har varit väldigt lugn idag. Jag sov ganska länge idag och sedan har jag tittat på en massa Astrid Lindgrenklassiker.

Jag och August gick till Christy och henns fina mage och fikade förut (jag fick kaffe o kex, August fick ersättning=)

Imorgon har vi tid med August på Neo-hemvård igen. Antagligen blir vi utskrivna imorgon. Man skulle komma tillbaka 4 dagar efter att dom dragit sonden och det har det gått imorgon och August har ätit så bra på flaskan så det är nog sista besöket imorgon och sen ska bvc ta över. Dom kommer hit på tisdag.Det är redan inbokat. Bra att dom kommer hem till oss nu när det härjar så mycket virus och sånt.

Ha det fint! 


August i babygymmet tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0