August

Imorgon kommer bvc hit. Ska bli kul o se hur han går upp i vikt nu när vi inte håller lika hårt på hur ofta han äter men tror att han ökat bra ändå då han nu ofta äter 100 ml istället för 70 ml=). Har läst en del om diafragmabråckbarnen och det här med maten verkar kunna vara ett problem för dom. Är så oerhört glad över hur bra det här har gått!

Idag ringde jag och boka dop med men hon var tvungen att kolla med prästen när han kan för att vi vill ha samma som döpte Signe i nov 2009. I Juni eller början av Juli är det tänkt att dopet ska äga rum men det är många som vill gifta sig och så den månaden. Hoppas på att kunna ha fikat utomhus i år, så mysigt och hoppas på fint väder. Det blir en ganska liten mottagning som med Signe.

Idag har det varit en riktigt boka-tid-dag. Har bokat både till tandläkaren och efterkontroll på kvinnohälsan.

Just det 30 mars ska vi på återbesök på Astrid Lindgrens Barnsjukhus också. Blir en heldag ska träffa många olika personer då. 

Känner sådan tacksamhet mot dom med. Tackade kirurgen innan vi lämnade Stockholm den 23/2.

-Tack för att du räddade hans liv sa jag. 

-Det var vi flera som gjorde men det gör vi så gärna sa han=)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Natasja

Ja maten är ett problem för oss ju, men jag är så glad att det funkar så bra för er, även om jag är avundsjuk med förstås.

Nu är ju min plutta nyopererad och har ont, men det blir nog bra tillslut. Knappen är på plats och vi behöver aldrig mer se en sond på henne (förhoppningsvis).



Kram

2011-03-14 @ 19:44:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0