Att tänka positivt

När jag väntade August lyckades jag genom en av fröknarna på öppna förskolan att få tag i blå karamellfärg. Den karamellfärgen bestämde jag skulle användas till hemmagjorda dammsugare när vår lille kille hade fått komma hem från sjukhuset (killdammsugare).

Idag ska jag baka blåa dammsugare.

Dagen före August beräknade förlossningsdatum och jag är fantastiskt glad att jag redan nu får användning för karamellfärgen=)


Förövrigt kan jag säga att August äter nästan bara maten på sin nappflaska så kanske att han blir av med sonden på måndag. Nyss åt han glupskt och utan problem eller knappt nåt spill hela målet på flaska=)

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0