@ the beach

Idag har vi varit på stranden hela dagen ca 10-16.30. En paus för lunch bara men det käka vi på restuarangen brevid sjön så det räknas inte=)

Min packning var inte att leka med. Fattar inte hur jag lyckades få med mig allt på vagnen. Hade t o m ,med mig babygymmet haha. Där låg August när han inte sov eller åt. Syskonvagnen är så stor att den kunde skugga August. Signe lekte på det grunda vatten eller vid strankanten. Där trivdes hon! Vi gick till affären innan och införskaffade oss lite nya badleksaker.

Kameran hade jag med mig men den hade inga batterier :O =( Upptäckte det när jag skulle fota. Hade med mig den lilla. Ville inte dra med mig systemkameran. Hade nog med packning! När vi skulle hem blev vi dock hämtade av H så då slapp vi släpa hem allt. Skulle dock behöva packa upp allt men känner mig helt slut. Sitter en stund till sen ska jag ta tag i det!

Underbar dag har vi haft i alla fall och när vi kom hem köpte vi pizza och jag sitter nu med en godispåse och mumsar. Barnen somnade supergott. Dom var också trötta.


En annan liten grej är att August gillar inte syskonvagnen längre. Tror han vill sitta upp men syskonvagnes sittdel är framåtvänd och han känns lite för liten för den ännu även om han satt en liten stund idag för han bara skrek i liggdelen. Sittdelen på enkelvagnen tror jag är helt ok för honom men oftast så har vi ju syskonvagnen. Han gillar att sova i enkelvagnens del med. Han vet hur han vill ha det min lille pöjk men det är bara bra! Det ska man hihi. Det sa dom till med på sjukhuset att Gud nåde om dom inte stoppade in nappen precis just när August ville=)

Sådär ja! Fick ni massa kvällsvammel från mig. Bjuder jag på=)

Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0