Tattoo

Har tänkt på en sak...På onsdag ska jag tatuera mig på handleden. Jag är inte ett dugg nervös för smärtan direkt. Tyckte jag inte det gjorde ont innan jag fött barn så kommer jag inte göra det efter heller=) Studion heter House of pain by the way=)

I alla fall för att komma till saken. Är det inte så att man alltid nästan får höra oavsett på vilken kroppsdel man ska tatuera sig att det är just den som gör ondast? Lustigt det där..Sen tidigare har jag en svanktatuering och runt en runt armen.

Igår var jag på ett sminkpartyliknande och köpte lite olika lacka så att jag kan göra fransk manikyr på mig själv. Ska bli kul att se hur jag lyckas=)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stefan tatuerade sig också där... han är läskig den där tatueraren =) haha... Lycka till!

2011-06-16 @ 16:54:27
Postat av: Jennie

Jaså Johanna. Värför är han det?? Nu blir jag skakis=) Kram

2011-06-16 @ 19:21:33
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0