Ny tattoo




Vi kom till Norrköping vid kl.10 när jag hade tid. Någon minut innan så ringer tatuerarn och säger att han var sjuk men att det löser sig ändå och att hans kollega skulle "klämma" in mig under dagen. En tjej btw. Vi tänkte att vi får väl hitta på något så länge och gick till ett köpcenter och titta lite. När vi precis kommit in in köpcentret går brandlarmet jaha vi gå väl vidare och efter ca en timme var vi tillbaka vid studion där hon tog emot oss. Är supernöjd med hur det blev och fick ett riktigt bra pris med. Tyckte jag i alla fall. Så jag är helnöjd men det gjorde faktiskt ondare än vad jag mindes men som ni ser på bilden ovan så var det inte särskilt jobbigt för det.

Barnen skötte sig superbra också!

Efter tatton så skulle vi äta lunch någonstans och jag valde en god pasta med kyckling och bacon. Skrapade tallriken ren=) Vi kikade lite i affärer och när vi skulle hem började det ösregna!

Barnen är ju roliga med för August ville inte ligga i liggdelen så vi satte honom i sulkin istället och så helt plötsligt var Signe i liggdelen istället där hon somnade haha vilken syn. Lille August i sulkin och Signe i babyvagnen hihi

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Underbart det blev =)Älskar namntatueringar

2011-06-22 @ 22:02:13
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna

Fint! Jag ska med tatuera in barnens namn.

Nyfiken vad det kostade samt vad det är för stil??

2011-06-23 @ 08:29:02
Postat av: Jennie

Tack Anna! 700 kr fick jag ge men då var det en salva för ca 50 kr med i det=) Så jag var riktigt nöjd med priset. Jag vet tyvärr inte vilket typsnitt det är. Jag bad om lite "tuffare" då jag har en taering runt armen sen innan som jag ville skulle matcha i stilen=) Kram

2011-06-23 @ 08:40:41
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0