Helgen



Denna helg har vi haft fullt upp med midsommarfirande och massor utav skoj. Igår var vi på ännu ett midsommarfirande med lotter och trevligheter. Idag hade jag sovmorgon och vi har verkligen tagit dagen som den kommer. Härligt det med ibland att bara vara som man brukar säga=)

Fick träffa lilla Melker idag med. Så söt liten en=)

Härnäst står städning inför veckan på planeringen. Alla 3 barnen är ju hemma om dagarna nu då Stina har sommarlov (varannan vecka är hon hos sin mamma).
Jag behöver ordning och reda för då går allt smidgare tycker jag. Ska även fixa middag och det ska göras mycket så att det räcker till lunch också. Imorgon ska August till bvc och få vaccination och innan kanske vi går till sjön om vi hinner.

Vädret har ju varit oväntat bra idag. Så idag har vi varit vid sjön också. Hade med oss fika och annat gott +att dom öppnat en kiosk där så det finns kaffe o grejer. Kanoners! Nej nu ska jag ha hälla i mig kaffet så ska det bli effektiv städning då H och barnen är ute och leker!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0