Utflykt

Imorse hade jag sovmorgon och när jag vaknade kände jag för att vi skulle hitta på nåt hela familjen (H är ledig idag). Vi har redan bestämt att vi ska åka till kolmården när H har semester men då vill vi ha fint väder. Vi har även tänkt att åka till smultronstället och handla glass men samma sak där.

Vi funderade men kom inte på nåt direkt men sen gick jag in på denna blogg  www.danielssonsgarden.blogg.se och fick då lite idèer så Maria det tackar jag för hihi.

Först åkte vi till Mc-Donalds och käkade lunch sen åkte vi till Valla och tittade på djuren och barnen lekte och hade skoj. Efter det ut till Cloetta där vi köpte massor av billigt godis och sen avslutades det hela med en liten shoppingtur. Fyndade lite reakläder=) En härlig famljedag och strax jag bänka mig framför tv:med min käre make=)

Ha det fint!

O här kommer bilder från dagen såklart!







När vi kom hem lastade H upp en egen godisaffär i skafferiet haha. Nu har vi hela sommaren eller kanske hela året hihi





Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att kunna inspirera någon ;)

Ni fyllde på lite mer än vi :D



Ser ut som att ni har haft en mysig dag också :)



Kram

2011-07-21 @ 22:40:08
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/
Postat av: Viola, 22årig tvåbarnsmamma

Så mysigt :)

2011-07-22 @ 00:08:50
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0