Tv 4 fakta

Jag brukar ofta titta på den kanalen och har gjort länge..Redan när jag väntade Signe brukade jag titta på program som förlossningskliniken osv. När vi sen på ultraljud upptäckte August diafragmabråck har jag tänkt på att det är lite konstigt att man aldrig fått se ett sånt barn tas om hand om på den kanalen då det faktiskt är vanligare än vad man kanske tror..Idag i alla fall så gick ett program som heter barnakuten från år 2010 och idag var ett diafragmabråckbarn med. Det gick bra även för honom och han operades med en patch precis som August.Den här pojken han var dock lite äldre när han opererades men han såg ut som vilken bebis som helst när han var 4.5 månad=)

August återhämtade sig fort och det där kan var så olika från fall till fall. Diafragmabråckbarnen gör lite som dom vill sa läkarna och tro mig August vet precis va han vill! =)








Jag är här en nybliven 2-barnsmamma som gör mig redo för att vara med när August röntgades. Detta blev nästan lite vardag på sjukhuset. Röntgen och UL var inte ovanligt att det gjordes..



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush! Jag klarar inte av att se sånt =(



Jaså.. han kom så tidigt. Det måste varit en chock?

2011-07-29 @ 12:43:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0