Sovmorgon

Egentligen är det H som har sovmorgon idag men både Augsut och Signe sov till ca 8! Signe vaknade 1 gång inatt och August en gång inatt (som vanligt) vi tar varsit barn och ger mat så en gång har man vaknat. Så jag är utvilad trots att klockan var halv 12 innan vi kom i säng.

Idag är det fredag och städning står på planeringen.H jobbar kväll så han kan ha barnen när jag städar=) Ska nog fixa hem lite färska blommor också.. Nu mer kaffe!

Ha det fint!

635004_vd87z2c8kq_large
och så lite tänkvärt från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha jag ska säga till dem när jag ringer in att förbereda EDA. Förra gången fick jag inte ens lustgas (drog ut slangarna utan att någon märkte det)

2011-07-22 @ 13:15:38
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0