Myggor


Tumblr_llrhy6w7w01qkuwg6o1_500_large
Bilden kommer från weheartit.com



Såg inne hos tejjna.blogg.se att hon hade sovit dåligt pga flugor. Då kom jag att tänka på igår kväll. Jag hörde en mygga som surrade i sovrummet och gissa va jag sa till H ? Jo jag sa typ att hoppas att den sticker dig eller mig så att den blir mätt och inte sticker någon av barnen. Haha ett äkta "mammatänk".

Helst skulle de små myggen inte få sticka någon av oss utan helst hade man velat få fatt på den men tyvärr stack den mig innan jag hann slå till den!

De får gärna sticka...IVÄG!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Katrin - mamma till Leo

Håller med, AVSKYR mygg!! Och jag letar reda på dem och har ihjäl dem så fort jag hör dem ;) haha

2011-07-03 @ 21:14:06
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0