Lördagkväll

Barnen sover och H är iväg på äventyr..På min planering står det ett härligt bad, myskläder,fixa till nåt gott om vi har nåt om inte så kan jag äta lite rester som inte är fy skam heller (klyftpotatis,helstekt fläskfilè och brunsås) sen är det tv:n som gäller. H har börjat sin semester nu. Vi kör sovmorgon varannan gång och nu när ahn är ehmma så blir ju det varannan dag hihi. På onsdag har jag planerat att dricka lite vin eller något annan gott med ett par goda vänner. Kanske fixa nåt gott snacks att ta med också. Ska även fylla i tattoon nästa vecka och är det fint väder så ska vi åka till kolmården eller smultronstället eller både och. 

Om en vecka blir min lilla tjej 2 år med! Min lilla prins blir ett halvår i övermorrn! Oj oj oj...

Lite kvällsvammel från mig till er!


Puss på lillebror tidgare idag. August som förövrigt bara vill runt till magen nu för tiden=)

*********************************************************************************************

Sänder även en tanke till Norge och alla dom som har råkat ut för detta hemska som skett!



Ha det fint mina vänner ta hand om vandra och kramas lite extra..

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0