Liberoklubben


Bilden kommer från liberoklubben


Jag är med i liberoklubben och vill bara tipsa om att dom fått in lite nya grejer i poängshoppen. Var inne där idag och la in lite poäng från ett par blöjpaket. Trodde inte att jag hade poäng så det räckte till nåt men dessa strumpor hade jag till så dom klickade jag hem. Jättetuffa tyckte jag. Var inte längesen jag fick hem en body därifrån. Har tidigare samlat poäng till all möjligt. Bodys,t-shirts,solhatt,strumpor ja säkert mera men kommer inte på just nu. Ett tips i alla fall till er som ändå handlar liberoprodukter. Det går faktiskt rätt fort bara man får lite rutin på det=)

Idag har vi inget planerat mer än Stina som ska ha hem en kompis snart så vi andra är lite fast här hemma med då=) (H jobbar)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0