Kalasförberedelser

Imorgon blir min lilla tjej hela 2 ÅR! Så idag är det kalsaförberedelser som gäller. Teletubbies är väldigt poppis här hemma nu så jag tänkte fixa en sån tårta till henne. Ska bli väldigt spännande hur jag ska lyckas med det hihi.
Presenter ska slås in också..Fast främst är det lite shopping till kalaset idag o till tårtan som sagt.

För 2 år sen låg jag och sov skönt i min säng och hade ev 5 veckor kvar till förlossningen om jag hade gått över. Det jag inte visste då var att jag redan nästa dag skulle få visa upp min lilla flicka för en del av sin släkt=)



Förlossningberättelse hittar ni här..
http://kampan.blogg.se/category/forlossning.html

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0