Fredagsfint




Berättade ju att jag tänkte köpa hem lite färska blommor men jag struntade i det och plockade in från trädgården istället. Jag gjorde en Ernst skulle man kan säga men faktiskt så är skålen ny den fyndade jag idag. Nu är den fylld med godis ifrån gårdagens fyndrunda på Cloetta. Jag är en jäkel på att fynda kan man säga haha.

Nu är i alla fall hemmet fint och Signe och August sover. Signe somnade tidigt men så har hon inte sovit middag idag heller. H jobbar kväll och Stina ska strax bli upphämtad och till sin mamma.

Hur många har semester btw?? H har inte börjat sin ännu men snart=) Nedräkning nu kan man säga=) 

Fin helg på er!

Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

Jag har semester nu. :D Vad sägs om en fika/lunch på sandelius nån dag? :)

2011-07-22 @ 18:50:27
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: jag som har bloggen

Vad fint det blev...skålfyndet passa ju bra;) Kul att fynda :)

2011-07-22 @ 19:46:16
Postat av: Jennie

Visst är det det,det Lena=) Kram

2011-07-22 @ 21:56:38
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0