Catch up

Kan tänka mig att det blir en hel del babbel ikväll hos Luva. Mycket att prata ikapp.. Jag och Thina träffades igår men vi kan nog babbla på rätt bra. Både Thina o Luva hör till skaran bästa vänner och dom kan jag nog räkna på en hand. Såna man kan vara ifrån en längre stund men sen när man väl ses så är det som om det var igår=)

Vet ni vad jag tänkte dricka ikväll då?? Rom & cola haha! Det hade ni inte gissat va..Det är så gott..Har även köpt lite cider att spola ner all chips o dip som jag ska ta med till Luva också. Tror det kommer att bli en jättetrevlig kväll..

Har även pysslat ihop en present och ett kort idag. Då en ny liten människa har kommit till världen bland våra vänner=)

Ha en fin dag!


Detta är Luva iförd min jacka för några år sen. När vi höll med teatet på Åland. Den här bilden bjuder vi på va Luva!?=)




Thina

Kommentarer
Postat av: Malin W

Ha det så kul ikväll!! Och tänk lite på stackars mig som sitter nere i Skåne utan er fina och roliga människor!! Kramar till alla tre <3

2011-07-27 @ 17:30:27
Postat av: Jennie

Ska vi göra fina du! Kram på dig! <3

2011-07-27 @ 17:35:44
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

...och dina läckra stövlar.. :P

Malin, vi kan busringa till dig? :P Och flåsa i luren. :)

2011-07-27 @ 17:47:06
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Luva

Otroligt catchy bild...

Jag klär verkligen i mockastövlar.

Det va otroligt mysigt och trevligt igår på min balkong. Tack alla. Det va säkert inte sista gången det skedde. :)

2011-07-28 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0