All by my self

Mannen är ute på äventyr ikväll och kommer hem imöra. Dagen har spenderats i Valdemarsvik på karnebåtsfestivalen. H fotade med min mobil men han är ju icke hemma så kommer inte åt dom bilderna. Trevligt var det i alla fall med vackert väder och pizzapicknick i gräset=)

Strax innan vi skulle hem hittade jag en mysig inredningsaffär och det var några godbitar som fick följa med hem 2 av dom ska få bo i lekstugan när den är klar. Den är nästan färdig och barnen leker redan i den men det är lite små detaljer kvar att fixa både för H och mig.

Om en vecka ska August döpas så har lite småfix i veckan att ordna med till det. Hoppas även vårt partytält vi beställt kommer (annars måste vi hitta ett annat). Det blir även bra att ha till träffen som vi ska ha i vår trädgård för familjer som råkat ut för kongenitalt diafragmabråck. Det är sånt lågnt tält på 6 m=)

Snart har H semester också ska bli så skönt. Vi ska bara vara hemma och göra dagsutflykter har varit hemifrån tillräckligt i år. 

Ett annat projekt vi ska starta är en hemsida och ev en förening för kongenitalt diafragmabråck. Har pratat med dom på barnsjkuhuset och dom ska bidra med information,statistik och de senaste rönen inom forskningen gällande detta. Det går så otroligt fort så det är svårt att hänga med i svängarna och internet kan nog ligga riktigt efter ibland. Bra om det finns lite info på nätet så folk ändå kan förstå att många av barnen kan klara sig och kan klara sig bra!

Läkare och personal är så otroligt duktiga och de små liven kan var såna otroliga kämpar! Det har jag  bevis på!

Bägge mina små älsklingar sover. Bara dåligt på tv ikväll tur att man har datorn. Har visserligen ett tvättberg att vika men orkar inte ikväll =)

Ha det fint mina vänner! 



Gardiner och kransen ska få bo i lekstugan. Inte skålen dock=)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, va mysigt med dop. Blir det ett stort ståhej?

2011-07-09 @ 22:20:50
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Vad skoj med dop!



Hoppas att allt är bra med er alla!

2011-07-09 @ 23:18:42
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0