6 månader sen

Känner mig lite sentimental (är det rätt ord?? Ehh ni fattar va jag menar...) nu när min lilla kille snart blir ett halvår och har döpts och allt..Gick tillbaka 6 månader i bloggen för att se vad jag skrev...

En vecka

Idag har jag varit inlagd en vecka och det ser inte ut som att jag får komma hem dom närmaste dagarna. Det är ju tur att det finns så bra resurser i sjukvården och jag är ju här för lillkillens bästa. Så det är ju helt klart värt det. Henrik är hemma och tar hand om barnen och massa praktiskt.

Idag gjorde vi UL och då såg vi att lillkillen övade på att andas min älskade lilla pojke!

Idag har jag haft flera besökare vilket är är jättekul=) Här har jag precis ätit min kvällsmat och ska titta lite på tv innan läggdags.

Idag har det förövrigt varit ganska lugnt med sammandragningar.

Ha det fint!
2011-01-20 @ 15:46:58 Permalink Gravid igen Kommentarer (0) Trackbacks ()



Detta skrev jag alltså 5 dagar ganska så exakt innan han föddes. Kommer ihåg att jag var så glad över att han tränade på att andas min lilla prins. Så oerhört och obeskrivligt glad över att du kom till oss! Att jag har er mina älskade ungar och familj!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Lite hormoner som spökar idag kanske??? hahaha Känner igen det allt för väl

2011-07-20 @ 23:07:04
URL: http://saratilling.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja du... Glädjespridare får man hålla hårt i =)

2011-07-21 @ 12:40:21
URL: http://saratilling.se
Postat av: Katrins vardagstjat

Ja jag känner igen känslan.. varför kan man inte bara stoppa tiden ibland!? ;)



Det var en extern hårddisk som inte fungerade men jag har fått igång den nu men vågar inte använda den förens vi köpt en till så man kan dubblera innehållet på en ny också ifall att, skulle aldrig förlåta mig om bilderna försvann!!

2011-07-21 @ 12:41:17
URL: http://vardagenvar.se
Postat av: britta bloggar

Härligt!

2011-07-21 @ 21:50:09
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0