6 månader idag




Tänk att det gått 6 månader sedan du föddes och redan då visade hur envis du är=)

August bli allt stadigare men sitta själv kan inte helt ännu bara i några sekunder.Jag sitter brevid och är beredd  att ta emot när det tipper hihi

Stolt är jag såklart över hur lågnt han har kommit min lilla prins..



En annan liten skapelse jag är väldigt stolt över.. Signe blir snart 2 år Oj,oj,oj..Märks att hon börjar bli stor. Igår lekte hon med kompisen Vilhelm som är lite äldre och nu får dom verkligen ett utbyte av varandra dom leker med varandra och inte bara brevid. En hel del bus blir det ju förstås med =)


Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Grattis!

2011-07-25 @ 21:42:32
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Grattis på 6 månaders dagen =)

2011-07-25 @ 22:07:24
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0