Update

Igår opereades ju vår lille grabb och operationen gick bra, så skönt! Idag har han fått lite bröstmjölk i sonden. Jag pumpar på och så sparas det i frysen.

Idag har vi varit i Solna centrum och shoppat lite. Vi fick ju inte med oss så jättemycket hit. August använder inte kläder ännu men vi shoppar filtar och matchande små mössor och nallar och stoppar ner i kuvösen men vi har köpt lite kläder idag till honom med. Så att det finns när det är dags=)

Var även dags att fylla på kylskåpet och så presenter till tjejerna när dom kommer hit =) Vi fick ju åka iväg så hastigt till förlossningen och vi hade inte ordnat så mycket praktiskt men nu är vi ikapp med det med hjälp från våra nära och kära. Mamma har fixat i huset som vi fick lämna ganska hastigt + att mitt vatten gick i sängen. Skönt att August får ett bra första intryck av sitt hem när det är dags för hemresa=) 

Idag blir Signe 1,5 år min stora lilla tjej som blivit storasyster=)

Lite blandade bilder från Stockholm.


Här bor vi.


Lillikillens nya filt mössa och gosedjur som vi gav honom efter operationen



Väntar på att få träffa min nyopererade lilla kille <3




August min älskade lilla figther!



Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

fy, börjar ju nästan gråta när jag ser bilden på lillen.. :( längtar efter att få ge honom presenten jag köpt. :)

kram! <3

2011-01-30 @ 20:55:47
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Natasja

Vilken kämpe han är!

Åh så härligt med bröstmjölk i sonden så snabbt! Härligt kämpat!



Söta saker ni handlar till honom. :) Det är så skönt att få komma iväg lite och handla saker åt dem när de ligger där. Det gjorde jag och mina ungar när de var på besök över en helg. Då gick vi iväg i 3 timmar och handlade lite kläder till Jonalie. Så härligt.



Kram

2011-01-30 @ 23:08:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Postat av: Jennie

Va fint skrivet Thina! Kram

2011-01-30 @ 23:26:57
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kram

2011-01-31 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0