Linköping???

Är fortfarande kvar på Karolinska men magen har lugnat ner sig rejält med sammandragningar. Jag har inget dropp men äter medicin och är fortfarande sängliggande.

Idag ska vi kanske få komma till Linköpings US istället. Det skulle vara skönt för då kan Henrik bo hemma och ha hand om barnen och komma hälsa på mig istället,pluss att han hinner fixa lite innan lillkillen ska ut,för det är inte så lågnt kvar även om han kommer när det är planerat. Har bara träffat min lilla tjej ca 1.5 timme på 6 dagar. Förhoppningvis får jag komma hem med snart.

Nu ska här snart ätas lunch idag valde jag köttfärssås med pasta=)

Ha det fint!



Signe och min mamma när dom var och hälsade på oss häromdagen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0