Good Day

Idag har jag haft en kanondag. Dagen startade superbra + att jag har varit iväg på dagspermis. Så vi har lånat svärföräldrarnas hus idag så att jag har haft nära till sjukhuset. Där har vi vilat och Henrik har fixat god mat till oss. Signe blir ju rastlös ganska fort i sjukhusrummet så det var skönt att få en heldag med henne. Hon har blivit så stor bara på den korta tid jag varit ifrån henne. Snart blir hon 1,5 år.

Nu är jag tillbaka på specialbb och har laddat upp för lördagskvällen med äpplejuice och chokladboll.

Har även fått in rena handdukar och sjukhusskjorta så ska ta mig en härlig dusch straxt. Sen är det fångarna på fortet och nån film som jag får se om jag orkar se. Så kommer nog personalen med kvällsfikat snart.

Imorgon kommer Henrik och Signe som vanligt =) och senare på dagen kommer min bror och hälsar på igen och även min far och hans fru=)

På måndag kanske jag får komma hem om det inte fyllts på en massa vatten igen och tappen är oförändrad.
Kommer ju fortfarande vara vilande men då kommer jag vara det på hemmaplan.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Bine

Vad skönt för dig/er!

Tänker mycket på dig.

Kram

2011-01-22 @ 20:40:16
Postat av: Jennie

Tack så mycket!

2011-01-23 @ 14:18:07
URL: http://kampan.blogg.se/
Postat av: jennie sedvall

Låg på speciall bb en vecka och tyckte det räckte, är inte avundsjuk, men vi tänker på dig:)kram

2011-01-23 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0