2 veckor



Idag blir min starka lilla kille 2 veckor. Han är riktigt stark och tuben behöver tejpas om titt som tätt för att han inte ska dra den själv. Han kommer få ha den ett tag till då det blivit ett bakslag vilket vi har blivit förvarnade om att det kan och brukar bli. 2 steg fram och ett tillbaka. Lillkillen har nämligen nu åkt på ett ljumskbråck (vanligt bland prematurer) och en infektion som han får antibiotika mot. Han är ganska pigg så infektionen ska vara under kontroll och när den är över så tar dom itu med ljumskbråcket. Har suttit med honom ett par timmar idag och ska antagligen göra det ikväll också. Min älskade lilla fighter som är så duktig!

Är ensam här i ca 1 dygn då Henrik hämtar Signe som ska komma hit till oss nu.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

heja august!

2011-02-08 @ 18:20:01
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Johanna

tyckte väl jag såg honom utanför huset idag... Vad skönt att få Signe till er. Hon måste sakna er massor (och ni henne givetvis) Kämpa på Jennie... Kram

2011-02-08 @ 19:28:07
Postat av: Malin W

Heeej!

Jag har kommenterat en del av dina blogginlägg via min mobil, men de verkar inte ha kommit fram.



Tänker på er ofta och tycker att ni kämpar väl!



Längtar tills ni kommer hem...



Ta hand om er!

KRAMAR!!!

2011-02-09 @ 11:00:59
Postat av: jenny K

beundrar er alla.. Vi tänker på er :) styrkekramar till er alla

2011-02-09 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0