Med snön kom även julkänslan

Nu är den här. Julkänslan. Jag är inte den som tycker att det är jobbigt eller stressigt med julen. Jag älskar den högtiden och ännu mer sen jag fick barn..Jag pysslar nog nästan varje dag med diverse julsaker. Vi har redan bakat julgodis, pepparkakor och lussekatter. Vi har fotat barnen i tomtekläder pyntat och slagit in klappar. Idag har jag pysslat med lite blomsterarrangemang. Tänkte visa ett litet jag gjorde idag. Ett pyttelitet faktiskt som inte kostat många kronor...För det behöver det inte göra..

 
Jag gör ofta små arrangemang (brukar säga arrangemang med fransk brytning haha. Testa vettja) I alla fall murgröna är ypperligt bra att ha i arrangemang..På bilden har jag tagit ett skott som ramlade bort när jag planterade i ett annat arrangemang sen så har jag satt det i en majskonserv jag tagit bort ettiketten på. Sen har jag tagit sånt glittergräs eller vad det heter som jag fått över tidigare..Gulligt tycker jag att det blev=)

Nu ska vi strax till removeringobjektet och se hur det går för H..Har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0