Juldagen

Så var juldagen här efter en underbar julafton..Barnen vakande tidigt och H har sovmorgon men jag ska väcka honom sen så att jag hinner sova innan vi ska iväg på lite julfirande med pappa & co. Ikväll ska nämeligen denna mamma ut på traditonsenliga festligheter som jag dock inte varit på de senaste åren då jag varit gravid eller ammat=) Fast idag så!


Tänkte börja skriva på min års-sammanfattning snart också och detta brukar ta lite tid. I år är verkligen inget undantag för jösses vad vi har varit med om detta år!

Jag är så tacksam över allt jag har!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du hade en trevlig utgång i går å mår bra i dag! God fortsättning!

2011-12-26 @ 10:11:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0