Granen



Idag kom granen upp. Så mysigt så.Lite julstämning börjar smyga sig på och julklappshögen har börjat öka så att det är under kontroll nu. Signe och August är så nära varandra i ålder så deras presenter blir tillsammans. För det mesta i alla fall.

Busfabriken var som vanligt riktigt populärt och Signe är helt orädd i princip... 

Här har det plockats undan och småttingarna sover. Lyckades hålla dom vakna till 19.00. Stina brukar se en film så jag fixa det åt henne strax. Sen ska jag sätta mig med några ostrån och ett glas rött och titta på så mycket bättre=)


Trevlig helg mina vänner! 

Kommentarer
Postat av: fia

myspys!

2011-12-10 @ 15:14:21
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint! Jag funderar på att fixa vår julgran imorgon (gör det egentligen dagen innan julafton!) för att få lite julstämning! :)

2011-12-11 @ 22:03:47
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0