God Jul

Va härligt med julafton och idag ska det ätas god julmat också! Var tvungen och väga mig imorse kände jag och vet ni vad jag har gått ner 0.6 kg till så nu väger jag 53.7 (12.4 kg totalt har jag gått ner nu sen i somras). Mitt bmi ligger på 20.7 nu så det känns riktigt bra och jag kan äta av allt gått med gott samvete nu under julen,nyår och andra festliga tillfällen..Jag har lärt känna min kropp och min nya sundare livsstil har verkligen gjort susen med orken som blivit mycket bättre. Den var inte dålig innan heller men nu är jag verkligen full av energi..



August första jul idag..Förra julafton blev det en tur till förlossningen och vi var tvugna att göra ctg pga prematura sammandragningar trots att jag tog det lugnt och käkade bricanyltabletter. Hade han kommit då hade han kommit ca 2.5 månad för tidigt men han höll sig inne och 13 Januari blev jag inlagd med stoppdropp på karolinska och den 25 kom han 1.5 månad för tidigt. Snart blir ett år min kämpe!


Här är det full aktivitet och o en stund ska vi bego oss till min mamma & co för julfirande..Så mysigt!


GOD JUL TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0