Familjen <3


Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Men åh, vad fina ni är allihopa! Hoppas ni fick en riktigt god julafton :)



Sv; jag kom in med starka sammandragningar vid ca 19:00 den 23/12, men de lugnade ner sig framåt senkvällen så de beslutade sig för att flytta över mig till BB efter att jag fått första dosen kortison. Som jag uppfattade det var det för att de helst ville kunna ge bricanyl upp till ett dygn efter den andra dosen kortison. Igår förmiddag drog värkarna dock igång rejält igen & jag flyttades till FL där de kopplade in Tractodil, vilket enligt läkaren skulle vara bättre & mer kraftfullt än bricanyl. Det får jag nu ligga med tills i afton & drar det ändå igång efter allt detta så får pojkarna komma säger de... Hoppas dock på att få några gravidveckor till :)



God fortsättning till dig & din söta familj!

2011-12-25 @ 12:30:55
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0