2 advent

Idag har jag haft en riktig heldag i köket. Jag råkade titta på ett matlagningprogram på tv 4 play imorse till mitt morgonkaffe och sen flödade inspirationen. Brödbak och barnmat skulle fixas men kände att nu när jag fått en extra frys så kunde jag passa på att rulla köttbullar med. blev en himlans massa barnmat.. Både fisk,potatis och pastarätter. Det behövdes. Vi hade inget kvar i frysen. Det sista käkade han upp igår.. Brödet jag bakade blev hålkakor så ikväll har här ätits köttbullemackor. Hade hit pappa,Lena o Nellie på adventsfika. Trevligt!

Trevlig advent önskar jag er!







Trevligt sällskap hade jag i köket också=)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mums med köttbullsmackor <3

2011-12-04 @ 20:22:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Ojoj så mkt mums! Inget sugen jag blir nu... ;)



Kram kram

2011-12-06 @ 22:50:21
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0