Typiskt

Var på klädparty med massa babbel kaffe o fina kläder. Hittade en superfin tröja till August som hade passat super till jeans,ljusa som mörka men när jag kom hem fick jag veta att den inte fanns kvar i hans stl =( Så istället valde jag ett hemlig plagg och även så till Signe. Ska bli väldigt spännande=)

H lägger August nu och jag sitter här med en baccardi breezer. Signe ligger redan i sin säng=) Vi ska fortsätta med ett projekt strax eller ja H ska men jag hejar på honom.


Här har det lekts!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

SV. Man kan ju det. Har gjort superbra fynd tidigare. Lite svårt att hitta det i Liams storlek när det gäller kläder bara så jag hoppas att det är lika bra som det låter.



Synd att tröjan var slut, framför allt när man har fastnat för den. Spännande med hemliga plagg :)



Kram!

2011-08-20 @ 23:18:56
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0