Trött!

Oj vad trött jag blev. Får nog bli tidig kväll men det behövs ju ibland=) Barnen sover så jag kan lägga mig när jag vill. Tror det får bli ett glas oboy först och sen ett bad.

Imorrn kommer Malin. Ska bli så kul. Har inte träffat henne sen August dop, senare på dagen bär det av på blingo klädparty=)

Förut när jag gav August kvällsvällingen klappade han mig i håret och när jag tittade på honom brände han av världens leende och var väldigt nära att få sin kära mor att böla Glädjetårar förstås. August har ofta nära till både skratt och leende precis som sina systrar. Börjar även tro att August blir lika aktiv som sin syrra med att fara omkring och klättra. Han kan förflytta sig på golvet och rullar och har även börjat visa att han vill lära sig krypa.Han ligger på golvet häver upp sig på armarna och försöker ta sig upp i krypställning=) Mina älskade ungar är så glad att jag har er!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: N

Hej!

Jättekul att läsa din blogg och jättekul att du uppdaterar så ofta!

2011-08-19 @ 23:34:29
Postat av: Jennie

Va roligt att du tycker det! =)

2011-08-20 @ 07:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0