Kusin vitamin

Idag har vi haft mysigt besök av min mormor,moster Lova och lilla kusinen Minoo. Min moster Sabina och jag var gravida samtidigt (2009) och var nästan beräknade till samma datum.

Så kul att få se min lilla kusin då det går ganska lång stund mellan varven då hon bor en bit ifrån och hennes storasystrar med men 2 av dom träffade jag på dopet också.

H har snickrat på ett nytt litet projekt jag kommit på. Nu ska bara färgen torka så det kan komma upp så ska jag visa sen. Älskar att bo i ett gammalt hus som har så mycket inbyggd charm..Charm = knarrande golv, gamla dörrar och små garderober och skafferi man kan gå in i. Även tjocka gamla fönsterbrädor och den lummiga trädgården.  Love it!

Snart ska jag fixa mig i ordning sen ska vi ut o äta plankstek bland annat.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var åt ni plankstek?

2011-08-15 @ 01:05:53
Postat av: Jennie

På Simons Hörna=)

2011-08-15 @ 07:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0