@ home en sväng


@ home en sväng



Oj oj idag har jag inte varit hemma mycket. Kom nyss hem från lek o fika på bvc. Där både Signe och August har lekt och fikat.

Signe som inte sover om dagarna längre blev supertrött av allt bus så hon däckade i vagnen på vägen hem så jag fick bära in henne till soffan min lilla gounge.


       

August däremot han sov en stund innan vi gickt till bvc så han sitter supernöjd i sin vagga o kör ett tag till hihi
August min lilla pilterman som blir 7 månader idag nästan exakt nu på minuten. 16.33 föddes han den 25 Januari. 

Jag ska snart iväg igen om en timme eller så. Jag ska nämligen på ljusparty ikväll. Har slängt in en lasange i ugnen och ska röja lite innan. Som sagt varken jag eller H har varit hemma särskilt mycket idag..

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0