Härligt

Så skönt det ska bli att få väggen i vardagsrummet vit! Visst att jag gillar den gamla tapeten men den begränsar så mycket vad man kan inreda med.

I alla fall så hittade jag väldigt fin quilt och kudde idag som ska få flytta in i vardagsrummet. Har även fixat en tavla som jag ska visa sen när allt är klart. En tjuvtitt på mina fynd får ni redan nu=)



Den här fina murgrönan hittade jag idag också,den fick flytta in i hallen. Hyllan den står på har min man gjort. Tygkorgen den står i har svärmor gjort.

Sen till nåt annat än inredning. Mina barn somnar så tidigt. Signe sover inte middag längre men blir istället jättetrött framåt halv fem. August sover mest korta stunder på dagen och somnar också tidigt. Detta gör ju att dom vaknar ganska tidigt. Idag somnade dom jättetidigt. Så får se om August får komma upp lite sen eller om vi ska låta honom sova för natten men det blir nog de sistnämnda då han själv är inställd på det. Det är den lille herrn som vaknar tidigast runt kl. 5-6 på morgonen nu den senaste tiden min lilla piggelin=)

När somnar era barn och när vaknar dom?

Mina sover ungefärligt kl.18-6. Bägge vaknar i alla fall någon gång per natt för det mesta och ibland flera (dom senaste nätter.) Tror dom väcker varandra lite.

Nu ska jag få lite kvällssysslor gjorda här hemma hade jag tänkt.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Elias somnar väldigt olika, idag nu, halv nio. Andra dagar sju! Och vaknat alltid typ vid fem. (stackars mig!!!)

Han har sovit typ hela nätterna nu senaste tiden, jag hör honom ibland skrika till lite, men somnar om själv.



Det enda jag önskar är att han skulle sova liiite längre på morgonen. Men men, med tanke på hur det var förr är jag glad nu.

2011-08-16 @ 20:36:16
URL: http://beinghanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer bli så fint så! Ska bli skoj o se resultatet=) Alma somnar mellan 19-20 varje kväll, vaknar runt 6 när pappa går upp och vill ha käk o ny blöja och sen somnar hon om och sover till 9-10.. Men jag räknar ju inte med att det ska vara såhär förjämnan;)

2011-08-16 @ 20:41:29
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilka fina kuddar!



Hos oss somnar båda ca 18-18:30 och sover till ca 5-6. Elsa sover hela nätterna (oftast) Agnes har fram tills nu vaknat rätt mkt om nätterna och stökat men sedan knappopeationen har hon sovit hela nätter! Helt underbart!



2011-08-16 @ 21:29:42
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0